lorenastarwood.blogg.se

Jag heter Lorena starwood på starstable. Jag har en klubb som heter Sweet hooves. Alla som är inne ofta och är aktiva får vara med! Det är aktiviteter varje dag och vi har alltid jätte kul! (www.sweethooves.blogg.se Jag kommer från FortPainta i bakgrunden. Mina föräldrar dog när jag var 4 och då fick jag flytta till moorland och har bott kvar där sedan dess.. <3

Vinn en länk

Publicerad 2014-01-02 11:25:00 i Dagbok,

Hej!

Jag tänkte göra "Vinn en länk tävling". 
 
Första pris: En länk i menyavdelningar där det står "länkar" i 1 månad & En länk i ett inlägg med bild
Andra pris: En länk i ett inlägg med bild och en länkning i menyavdelningar i en vecka
Tredje pris: En länk i ett inlägg med bild
 
Gör såhär för att delta 
 
Skriv på din blogg vad du tycker är det bästa med StarStable och skriv en sak som är dåligt. Skriv med utförliga svar och ni kan även skriva "Detta är dåligt för att...."
Den som skrivit mest utförligt vinner. 
För att få extra "poäng" så kan du länka min blogg i inlägget (Valfritt)
När du är klar med inlägget kommenterar du på detta inlägg "Klar" eller "Jag är med".
 
Vem vet? du kanske blir vinnaren? 
 

Kommentarer

Postat av: Ellen Eveningmountain

Publicerad 2014-01-02 17:41:50

Åh så fin blogg,den är så bra :-) ♥

Svar: Naww! Tack asså ni gör min dag! ♥ Tyvärr tar jag mig inte in på din blogg :o
Lorena starwood

Postat av: Stephanie Darklee

Publicerad 2014-01-03 10:17:44

Hej Lorena!
Jag är nu med och tävlar!! :D
Hoppas du gillar mitt bidrag :D

// Steph <3

Postat av: Ellen Eveningmountain

Publicerad 2014-01-09 19:13:46

Vad menar du med att du inte tar dig in på min blogg? :)

Svar: asså att länken inte funkar :o
Lorena starwood

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lorena starwood

•Lorena Starwood•

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela