lorenastarwood.blogg.se

Jag heter Lorena starwood på starstable. Jag har en klubb som heter Sweet hooves. Alla som är inne ofta och är aktiva får vara med! Det är aktiviteter varje dag och vi har alltid jätte kul! (www.sweethooves.blogg.se Jag kommer från FortPainta i bakgrunden. Mina föräldrar dog när jag var 4 och då fick jag flytta till moorland och har bott kvar där sedan dess.. <3

Redigerat♥

Publicerad 2014-06-16 13:14:00 i Redigeringar,

Igår var jag med Ebba i nästen 5 timmar. Snacka om att vara trött, anledningen till att jag var inne så länge var för att vi har bytt klubb schabrak eller vad man säger. Jag visste inte vart jag köpte det vi hade innan så ingen kunde typ köpa det.. Men ny har vi ett nytt som Ebba inte hade råd me så vi känade ihop över 2000js på en dag. Men vi ska göra det sista som krävs idag.♥ Ebba vill alltid ha alla kläder :P
 
 
Redigerade igår :3
Före: 
 
Efter:
 
 

Kommentarer

Postat av: Ebba Shadowheart

Publicerad 2014-06-16 21:25:58

Du e ikke dum som säger att jah vill ha nya kläder 8)

Svar: Haha ♥ :*
Lorena starwood

Postat av: Caroline Catstorm

Publicerad 2014-09-13 14:46:55

Fin den ärhttp://bloggdesign.nu/smilys/set3/1/12.gif

Postat av: Caroline Catstorm

Publicerad 2014-09-13 14:46:56

Fin den ärhttp://bloggdesign.nu/smilys/set3/1/12.gif

Postat av: Caroline Catstorm

Publicerad 2014-09-13 14:46:57

Fin den ärhttp://bloggdesign.nu/smilys/set3/1/12.gif

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lorena starwood

•Lorena Starwood•

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela